Tematy |
Odpowiedzi |
Wyświetlone |
Ostatni Post |
---|---|---|---|
Rozbudowa sieci baz sprzętu IT
|
6 |
0 |
FalaSmiechu |
Zakup sprzętu informatycznego
|
6 |
0 |
Jasio234 |
seo warszawa, zna ktoś ?
|
7 |
0 |
Mnert67 |
korepetycje z informatyki online, polecicie ?
|
6 |
0 |
Niciuśś98 |
tworzenie stron internetowych, oferta
|
7 |
0 |
Serduszko4 |
baza katalogow, oferta
|
8 |
194 |
xacax |
Elektroniczne wnioski urlopowe, jakiś program??
|
8 |
194 |
Fifeczek2 |
Klienci tracą szybko zaufanie do firm, które nie mają wdrożonych nowoczesnych standardów IT u siebie.
Prowadzą regularny helpdesk v dla klientów biznesowych w Warszawie zainteresowanych szybkim kontaktem ze specjalistami IT. Można rozwiązać przez taki kontakt, np. problemy z oprogramowaniem lub przeszkolić użytkownika, którego nie było przy podstawowym wdrożeniu. A to tylko niektóre z najważniejszych przykładów.
Utrzymanie ciągłości systemu to podstawa, bo nawet jeden dzień opóźnienia w realizacji zamówień to tragedia z punktu widzenia konkurencyjności i zdolności zarobkowych.